myTimi (myTimi)
Práce  |  03.01.2025 16:40:07

HR bez šablon: Společnost myHeRoes přizpůsobuje nábor vašim skutečným potřebám

Ke každému projektu přistupuje tým odborníků individuálně a řešení přizpůsobuje konkrétním potřebám klienta. „Snažíme se pomoci klientům zdravě růst skrz to, že za ně převezmeme starosti s oslovením neaktivních lidí na trhu práce a komunikaci s kandidáty, která je nejčastěji problémová. Zároveň jim pomáháme zlepšit vnitřní procesy a efektivně nabrat nejvhodnějšího člověka, který je na trhu práce k dispozici,“ uvádí  , CEO společnosti MyHeRoes. S každým zadáním se začíná od začátku a žádný projekt neřeší šablonovitě.

Efektivní nábor podpořený daty

MyHeRoes přistupuje k náboru jako k promyšlenému firemnímu procesu pomocí propojení klasických HR metod s moderními marketingovými a analytickými nástroji. Společnost se zaměřuje na detailní práci s daty, která umožňuje lépe cílit na relevantní kandidáty. Je nutné zdůraznit, že pracuje exkluzivně, díky čemuž věnuje každému projektu maximální pozornost – konzultanti se soustředí vždy maximálně na 3 zakázky najednou, což zaručuje precizní výsledky. Nabízí fixní cenu, takže klienti dopředu vědí, kolik zaplatí, a pravidelný reporting zajišťuje absolutní přehled o průběhu. Díky tomu zvládne během 7-8 týdnů najít ideálního kandidáta, přičemž v případě nespokojenosti zajistí náhradu.

Hodnoty, na kterých záleží

Společnost sází na oboustranné partnerství, transparentní komunikaci a schopnost rychle reagovat na potřeby klienta. „Neprodáváme iluze, ale reálné výsledky. Máte jistotu, že je výběr klíčových lidí v rukou odborníků. Pomůžeme vám ve všech fázích projektu a ručíme za 100 % dodržení termínů,“ dodává Zuzana Paulová, CEO společnosti myHeRoes . Dále se klade důraz na spolehlivost, důslednost a prémiovou kvalitu práce. Těmito hodnotami se řídí jak při práci s klienty, tak při jednání s kandidáty.

O společnosti myHeRoes

MyHeRoes je náborová společnost zaměřená na obsazování těžko dostupných pozic seniorních specialistů a manažerů. Od svého vzniku staví na přesných, systematických postupech a důsledném přístupu k výběru kandidátů. Za svůj hlavní cíl si klade přinášet firmám řešení tam, kde chybí interní kapacity nebo potřebné know-how, a zaměřuje se na efektivitu a transparentnost celého procesu.

Společnost si zakládá na úzké spolupráci s klienty, od definice požadavků na pracovní pozici až po výběr nejvhodnějšího kandidáta. Konzultanti myHeRoes pracují vždy jen na několika projektech současně, což jim umožňuje věnovat každé zakázce maximální pozornost. Mezi konkurenty vyniká tím, že nábor chápe jako nedílnou součást firemních procesů, stejně důležitou jako obchod nebo marketing. Díky tomu poskytuje nejen obsazení pracovních pozic, ale také optimalizaci náborových strategií tak, aby firmám přinášely trvalý přínos a podporovaly jejich růst.


Kdo je Zuzana Paulová?

Zuzana Paulová je CEO společnosti myHeRoes (www. myHeRoes.cz ) a uznávaná odbornice v oblasti HR, ve kterém působí od roku 2008, kdy své znalosti z oboru Andragogiky a personálního řízení na Karlově Univerzitě proměnila v úspěšnou kariéru. Velkým milníkem pro ni byla spolupráce na náboru TOP manažerských pozic s Alza.cz v době, kdy firma zažívala velký rozmach a budovala manažerskou strukturu. Následoval projekt RPO pro Unicredit Bank, kde měla několik let hlavní slovo. Její schopnost propojit strategické řízení s detailní znalostí trhu práce vychází z letité praxe v náboru. Vedla tým o 30 lidech, nastavovala efektivní náborové procesy a školila specialisty v dovednostech potřebných pro úspěšný výběr kandidátů. S více než 15 lety zkušeností ve své práci spojuje výhody executive search a klasického náboru, aby firmám pomohla najít ty správné lidi. V posledních letech se primárně soustředí na vyhledávání talentů pro klíčové manažerské pozice v předních českých firmách.

myTimi

Firma myTimi vznikla v roce 2017 a ve svých počátcích nabízela zejména služby virtuální asistence jedincům a firmám, kteří si zde mohli nechat zpracovat nejrůznější drobné úkoly jako vyřizování byrokracie na úřadech, rezervace v restauracích a hotelech, pořádání oslav a spoustu dalšího. Kromě těchto původních služeb začala firma myTimi v roce 2019 nabízet také marketingové služby, které nyní tvoří většinu jejích aktivit.

CEO a spolumajitelem firmy je Jan Skovajsa, který celý projekt založil na základě svých vlastních potřeb delegovat nejrůznější úkoly, pracovat efektivně a šetřit tak čas.

Více informaci na:  www.myTimi.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář

Poslední zprávy z rubriky Práce:

Pá   6:00  Stravenky a stravenkový paušál v roce 2025 Michaela Pacas (Kurzy.cz)
Et 12:41  Sick days jako benefit může využívat 30 % českých zaměstnanců Tisková zpráva (Tisková zpráva)
St 13:35  S eurem německé mzdy rychleji dohánět nebudeme, jak sugeruje prezident. Lukáš Kovanda, Ph.D. (Trinity Bank)








Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2025

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688