Mladá Boleslav (mb-net.cz)
Z regionů  |  05.09.2024 17:20:00

Středočeský kraj a město schválily výběr zhotovitele stavby rozšíření třídy Václava Klementanta

Radní Středočeského kraje i radní Statutárního města Mladá Boleslav na svých čtvrtečních jednáních odsouhlasili výběr sdružení stavebních firem, které zrekonstruují třídu Václava Klementa, jednu z nejdůležitějších mladoboleslavských dopravních tepen. Společnými zadavateli veřejné zakázky jsou Krajská správa a údržba silnic (KSÚS), Statutární město Mladá Boleslav a Vodovody a kanalizace Mladá Boleslav.
Třída V. Klementa. Ilustrační foto Středočeský kraj
Třída V. Klementa. Ilustrační foto Středočeský kraj

“Jedná se o strategickou stavbu, jejíž realizace je z našeho pohledu naprosto klíčová. Proto jsme navázali na jednání Rady Středočeského kraje a obratem jsme svolali mimořádné jednání Rady našeho města, abychom průběh nezdržovali a jako jeden ze zadavatelů jsme také ihned odsouhlasili výběr zhotovitele. Víme, že tato investice přinese velká dopravní omezení, a proto je potřeba vše co nejlépe koordinovat a plánovat, aby dopady na řidiče byly pokud možno co nejmírnější. Příští úterý 10. září je naplánovaná koordinační schůzka, ze které vzejde více konkrétních informací,“ řekl primátor města Mladá Boleslav Jiří Bouška.

Vybraným dodavatelem je sdružení TVK COLAS a H-INTES s nabídkovou cenou necelých 227 milionů korun, cena je přitom nižší, než odhadovaná – kraj počítal s 335,5 miliony korun, přičemž 103,1 milionu korun mělo hradit právě město Mladá Boleslav.

„Naše spoluúčast bude 62 milionů korun, z toho téměř 29 milionů korun se nám podařilo vyjednat v rámci dotace od Ministerstva pro místní rozvoj České republiky. To znamená, že oproti prvotním předpokladům ušetříme rozpočtu našeho města téměř 70 milionů korun,“ upřesnil primátor Bouška.

Chystaná rekonstrukce se týká úseku od Bondy centra až ke křižovatce s ulicí 17. listopadu. Nově rozšířená komunikace je koncipována jako směrově rozdělená, vždy s dvěma až třemi pruhy v každém směru. Součástí stavby budou i nové autobusové zálivy, které však nebudou součástí jízdních pruhů. Oddělení protisměrných pruhů zajistí pásmo zeleně, provoz na křižovatce zjednoduší bypassy a ostrůvky. Délka celého úseku je 1,14 km. Stavba je s ohledem na množství inženýrských sítí a přeložek velmi komplikovaná. Stavba potrvá 25 měsíců. Zahrnutá byla i do seznamu strategických dopravních investic, které byly součástí vládního usnesení na podporu Mladoboleslavska v roce 2018.

Jakmile budou známé další informace a termíny stavby, město o nich bude informovat.

Zveřejnil: Pavel Šubrt
Vytvořeno / změněno: 5.9.2024 / 5.9.2024

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář








Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688