Mladá Boleslav (mb-net.cz)
Z regionů  |  20.12.2024 16:31:00

Mladá Boleslav - Magistrát nabízí volné místo na odboru životního prostředí

Magistrát města hledá pro odbor životního prostředí novou kolegyni nebo kolegu na pozici referenta vodoprávního a stavebního úřadu. Jedná se o velmi pestrou a zajímavou činnost, která v sobě zahrnuje všechny pravomoci a povinnosti výkonu vodoprávního úřadu (povolování nakládání s vodami, havarijní plány, vodoprávní dozory…) a také speciálního stavebního úřadu, tedy povolování vodních děl (vodovody, kanalizace, studny, čistírny, rybníky…).
Budova radnice na Staroměstském náměstí
Budova radnice na Staroměstském náměstí
 

 
 
Koho hledáme?
  • Budoucí/ho kolegyni/u minimálně se středoškolským a vyšším odborným vzděláním, ideálně zaměřeným na vodní hospodářství, životní prostředí nebo stavebnictví (není to podmínkou), zcela optimální by bylo, pokud by disponoval/a zkouškou odborné způsobilosti v agendě vodní hospodářství.
  • Kolegu/yni, kteří se dokážou orientovat v technických věcech a vyhodnocovat splnění zákonných podmínek. Absolventy rádi zaškolíme a připravíme jim podmínky pro další vzdělávání.
  • Někoho, kdo dokáže být velmi pečlivý, komu nečiní potíž komunikovat s lidmi (osobně i telefonicky), nevadí ji/mu řízení osobního auta a také toho, kdo dokáže pracovat systematicky.
  • Někoho, komu nečiní problém učit se nové věci, neboť legislativa je stále „v pohybu“.
Co budete dělat?
  • Vykonávat agendu v rozsahu kompetencí svěřených obcí s rozšířenou působností podle zákona č. 254/2001 Sb., o vodách, podle zákona č. 274/2001 Sb., o vodovodech a kanalizacích, podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, podle zákona č. 255/2012 Sb., o kontrole a podle zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, vše ve znění pozdějších předpisů a také podle předpisů souvisejících s uvedenými zákony.
  • Budete úzce spolupracovat s kolegyněmi/kolegy v jiných agendách. Spolupráce je pro výkon činnosti nezbytná. V oblasti životního prostředí jsou téměř všechny agendy více či méně vzájemně propojeny.
  • Budete hodně telefonovat s klienty i s úřady.
  • Váš pracovní čas se bude dělit především mezi práci u počítače a jednání s klienty v kanceláři i v terénu při vedení správních řízení, konzultacích a provádění šetření.
  • Budete řídit osobní automobil v rámci pracovních výjezdů na území obce s rozšířenou působností.
Co nabízíme?
Pokud vás tato nabídka zaujala a potřebujete další informace, tak se neváhejte obrátit na Jana Jihlavce, vedoucího odboru, tel. 326 716 100 a 739 348 396, nebo na Kateřinu Masákovou, personalistku, tel. 797 870 539.

Další informace k výběrovému řízení najdete na úřední desce ZDE.
 
Zveřejnil: Šárka Charousková
Vytvořeno / změněno: 20.12.2024 / 20.12.2024 | Zveřejnit do: 13.1.2025

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář






Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2025

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688