Expert na B2B marketing Marc Waxman nastupuje do společnosti Pipedrive jako viceprezident pro růst poptávky
Estonský scaleup Pipedrive, který vyvinul CRM platformu pro marketingové a obchodní specialisty malých a středních firem, posiluje svůj manažerský tým. Nově jej doplní Marc Waxman, jenž se chopí role viceprezidenta pro růst poptávky. Zúročí tak své dlouholeté zkušenosti v segmentech B2B a B2C, povede týmy placeného a organického marketingu. V Pipedrive bude zodpovědný za vývoj a realizaci prorůstových strategií, které přinesou vyšší počet registrací, návratnost marketingových investic a zvýšení jejich konverze v nové zákazníky.
„Marc k nám přichází v době, kdy Pipedrive pokračuje v celosvětovém růstu. Přináší s sebou rozsáhlé úspěchy se zvyšováním poptávky v B2B a B2C segmentu. Sám vybudoval řadu nástrojů pro placenou a organickou reklamu, které reflektují nejnovější trendy napříč odvětvími. Jsem nadšená, že jej máme v týmu a můžeme využít jeho zkušenosti s globálním růstem a zároveň tím podpořit transformaci a růst malých podniků,“ říká Heidrun Luyt, CMO Pipedrive.
„Na nástupu do Pipedrive mě nejvíce uchvátila příležitost vnést svou značku odpovědných a inovativních marketingových technik do společnosti, která je v příštích několika letech připravena na explozivní růst. Rád vyhledávám nové přístupy, kanály a způsoby myšlení, obzvlášť při spolupráci s nadšenými lidmi, kteří jsou nároční a milují výzvy. Těší mě, že jsem se mohl připojit k již tak hvězdnému týmu, abychom společně uchopili nové příležitosti a dosáhli dalších úspěchů,“ uvádí Marc Waxman, viceprezident pro růst poptávky v Pipedrive.
Marc Waxman bude hrát klíčovou roli v řízení strategického směřování týmů placeného a organického marketingu v Pipedrive. Důraz bude klást nejen na akvizici zákazníků a data, ale také na kreativní přístup při využívání marketingových nástrojů. To vše s cílem maximálně zesílit dopad marketingových strategií a vynaloženého úsilí. Kromě technických dovedností však Waxman klade velký důraz na spolupráci a mentoring.
Waxmanova kariéra vede přes různé pozice v B2B a B2C oblasti a napříč různými segmenty, včetně herního, cestovního, technologického a mediálního. Působil u značek Ladbrokes, Lastminute.com, Telegraph Media Group a Rakuten. Posledních pět let se staral o růst B2B SaaS společnosti GoCardless, jejíž zákazníci spadají do oblasti malých a středních podniků.
Pipedrive
Pipedrive je přední nástroj pro řízení prodejů a první platforma, která je orientovaná na obchodní a marketingové specialisty. Těm pomáhá držet pracovní postup a soustředit se na aktivity, které jsou pro ně důležité. Startup byl založen v roce 2010 v Estonsku a pobočky má v Tallinnu, Tartu, Lisabonu, Londýně, New Yorku, Praze, Tampě/St. Petersburgu, Dublinu, Rize a Berlíně. Pipedrive ke svojí práci využívají obchodní týmy z více než 100 000 firem po celém světě.
Více informaci na: www.pipedrive.com/cs
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
26.09.2024 Technologický gigant Intel na kolenou! Co…
24.09.2024 XTB představuje Zlatana Ibrahimoviće jako…
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři