Změna v představenstvu společnosti Škoda Auto: Andreas Dick nastupuje místo Michaela Oeljeklause na pozici člena představenstva za oblast Výroby a logistiky
„Michael Oeljeklaus sehrál klíčovou roli při formování výroby ve společnosti Škoda Auto a systematicky pracoval na její digitalizaci. Jeho obrovské nasazení a strategická vize s cílem sladit provoz jednotlivých závodů s požadavky budoucnosti charakterizují jeho přínos pro značku Škoda. Svými odbornými znalostmi a schopností realizace cílů rozhodujícím způsobem přispěl k transformaci výroby směrem k elektromobilitě, zavádění inovací do výrobních procesů a úspěšnému vedení našich závodů při výpadcích zásobování. Rád bych upřímně poděkoval Michaelu Oeljeklausovi za jeho dlouholetou práci a popřál mu vše nejlepší v jeho nové životní etapě. Zároveň mě těší, že se nám s příchodem Andrease Dicka podařilo získat pro společnost Škoda Auto osvědčeného odborníka na výrobu s mezinárodními zkušenostmi. Andreas Dick svými rozsáhlými zkušenostmi se zaváděním elektromobilů rozhodujícím způsobem přispěje k naší strategii dynamického rozvoje elektromobility. Kromě toho bude udávat směr digitalizace a dále prosazovat udržitelnou výrobu s ohledem na úsporu zdrojů v našich závodech po celém světě.“
Klaus Zellmer, předseda představenstva společnosti Škoda Auto
Andreas Dick nastoupil do koncernu Volkswagen v roce 1998 po ukončení studia výrobního inženýrství na Technické univerzitě v Braunschweigu. Jako diplomovaný inženýr zastával pozice, jako jsou vedoucí oddělení stavby karoserií ve společnosti Volkswagen de Mexico a vedoucí závodu v Čchang-čchunu, než v roce 2011 převzal odpovědnost za stavbu závodu ve Foshanu a následně se stal jeho ředitelem. V letech 2016 až 2019 vedl závod Volkswagen v Emdenu v severním Německu, kde byl mimo jiné odpovědný za náběh modelů Passat a Arteon. Od roku 2019 vykonával funkci technického viceprezidenta ve společnosti FAW-Volkswagen v Čchang-čchunu, kde byl mimo jiné odpovědný za výrobu, produktový management, logistiku, plánování a technický vývoj. Během této doby řídil zejména digitální transformaci technických oddělení a byl odpovědný za náběh výroby mnoha elektromobilů a produkci přibližně 1,8 milionu vozidel ročně.
Michael Oeljeklaus vedl od srpna 2010 jako člen představenstva společnosti Škoda Auto oblast Výroby a logistiky. Jako držitel doktorátu ze strojního inženýrství během této doby téměř zdvojnásobil roční objem celosvětové výroby až na 1,3 milionu vozidel a mimo jiné byl odpovědný rovněž za rozsáhlou digitalizaci výroby. Včasným a důsledným využíváním inovativních technologií v oblasti Průmyslu 4.0 se podařilo výrazně zvýšit efektivitu procesních postupů. Spolu se svým týmem také připravil české závody Škoda Auto na výrobu elektromobilů a bateriových systémů MEB, čímž umožnil včasné zahájení jejich výroby. Michael Oeljeklaus působí v koncernu Volkswagen od roku 1988. V letech 1991 až 1993 pracoval ve společnosti Volkswagen Bordnetze GmbH v Berlíně – nejprve jako vedoucí výroby a poté jako technický ředitel s oprávněním jednatele. V roce 1993 se vrátil do Wolfsburgu, kde během následujících 5 let zastával různé vedoucí funkce v oblasti výroby. V této době například zodpovídal za náběh modelů Seat Arosa a Volkswagen Lupo. V roce 2005 přešel Michael Oeljeklaus do společnosti SAIC Volkswagen Automotive Co., Ltd. v Šanghaji, kde pracoval na pozici technického výkonného ředitele. V této pozici byl odpovědný za produktový management, technický vývoj, plánování výroby, logistiku a výrobu ve všech pobočkách společnosti SAIC Volkswagen v Číně.
The post Změna v představenstvu společnosti Škoda Auto: Andreas Dick nastupuje místo Michaela Oeljeklause na pozici člena představenstva za oblast Výroby a logistiky appeared first on Škoda Storyboard.
Poslední zprávy z rubriky Lidé:
Přečtěte si také:
Příbuzné stránky
- Volná pracovní místa MPSV - hledání volných míst
- Volná pracovní místa MPSV - hledání volných míst
- Příspěvek na auto
- Plánovač tras autem
- Cena aut - velký přehle cen ojetých automobilů
- Výpočet čisté mzdy v roce 2021 i v předchozích letech, změny v roce 2021
- Daňové přiznání k dani z příjmů fyzických osob 2019 včetně změn kvůli koronaviru
- Srážková daň 2020 - daň vybíraná srážkou, změny kvůli koronaviru
- Přiznání k dani z příjmů právnických osob za rok 2019 včetně změn kvůli koronaviru
- Daň z příjmů v roce 2020, změny kvůli koronaviru i daňové přiznání za rok 2019
- Změna času - střídání času 2019, konec střídání času, letní a zimní čas
- Aktuální změny ve výpočtu čisté mzdy v roce 2024. O kolik se vám zvýší čistá mzda?
Prezentace
19.05.2025 Láká vás dodatečný příjem? Zjistěte, jak…
14.05.2025 Za oponou BTC Prague: co z globální…
07.05.2025 iPhone, který vyjde na polovinu. Takhle…
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Proč může být Palantir stále relativně levnou investiční příležitostí?
Petr Lajsek, Purple Trading
Benzín je nejlevnější za 4 roky! Zastaví dražší ropa pád cen pohonných hmot?
Štěpán Křeček, BHS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Fed ponechává sazby beze změny, trhy reagují opatrně a zlato osciluje kolem rekordních hodnot
Miroslav Novák, Citfin
ČNB snižuje sazby, ale další uvolňování měnové politiky může být problematické
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Okénko finanční rady
Petr Špirit, Bidli
Inflace v dubnu poklesla na 1,8 %. Nezaměstnanost ale setrvala na stejné hodnotě
Miren Memiševič, Skupina Klik.cz
Lukáš Raška, Portu
Základní fakta o finančních trzích, která by měl znát každý investor
Jaroslav Rada, Česká síť
Lenka Rutteová, Bezvafinance
Jiří Sýkora, Swiss Life Select
Alena Kastnerová, Direct Family
Pojištění mazlíčků od Direct pojišťovny: Chraňte svého psa či kočku bez zbytečných výdajů
Martin Pejsar, BNP Paribas Cardif Pojišťovna
Každý třetí úraz se stane při sportu. Jste na to připraveni?
Tomáš Vrňák, Ušetřeno.cz