Asociace komunikačních agentur se rozrostla o tři členy. Nově jsou součástí Noe’s, Effectix a Visibility Digital
Asociace komunikačních agentur (AKA) do svých řad přijala tři nové členy. Jsou jimi aktivační agentura Noe's a digitální agentury Effectix a Visibility Digital.
S koncem roku vstoupila do AKA aktivační agentura Noe's, která je na trhu již od roku 2002. Noe's se soustředí především na in-store aktivace, tailor made aktivity, spotřebitelské soutěže a motivace, eventy, road shows, sampling a další komplexní služby.
„Pro vstup do AKA jsme se rozhodli z mnoha důvodů. Především jsme rádi, že můžeme být v dobré společnosti a součástí komunity, ve které se navzájem můžeme rozvíjet, sledovat trendy, rozšiřovat si obzory, sdílet know-how, analyzovat a spolupracovat,” uvádí Radovan Kuś, CEO a Owner agentury Noe's.
Dalším z nových členů je digitální agentura Effectix, která se specializuje na výkonnostní marketing, tvorbu kreativy, on-line strategie, optimalizaci pro vyhledávače a správu sociálních sítí.
„Již jsme dospěli do velikosti (je nás už 70), kdy už nechceme být jen jedna z agentur, ale chceme se zařadit mezi lídry v oboru,” popisuje motivaci zapojit se do AKA CEO agentury Effectix Karol Veleba a dodává: „AKA je pro nás platforma, skrze kterou se můžeme inspirovat a střetávat se s těmi nejlepšími. Chceme se především soustředit na možnosti vzdělávání a navzájem si pomáhat rozvíjet celý segment reklamního průmyslu.”
Již v listopadu se k AKA přidala digitální agentura Visibility Digital, která je na trhu již od roku 2009, a soustředí se na nákup a realizaci brand i výkonnostních kampaní.
„Od členství v AKA si slibujeme společnou kultivaci trhu marketingových služeb, zvyšování digitální gramotnosti marketérů a spolupráci s vysokými školami na zlepšování přípravy studentů marketingu do globálně konkurenčního know-how,“ říká Managing Partner Visibility Digital Vojtěch Foukal.
„V AKA máme radost z každého nového člena. Zejména agentury, které mohou pomoci asociaci nahlédnout obor z nových perspektiv a bourat zažitá klišé, jsou v AKA vítány. Těšíme se na jejich aktivní zapojení,” uvádí ředitel AKA Marek Hlavica.
O AKA
AKA – Asociace komunikačních agentur je výběrová organizace nejvýznamnějších subjektů v oblasti komerční komunikace sdružující mediální, reklamní, CRM a marketingové agentury. Jejím cílem je zajišťovat příznivé prostředí pro podnikání členů, budování dobrého jména oboru, odborné vzdělávání a podpora aktivit ke zvyšování profesionální úrovně odborníků na komunikaci. Rovněž dbá o etické standardy komerční komunikace prostřednictvím Rady pro reklamu, jíž je spoluzakladatelem .
Kontakty pro média:
David Vondra
+420 776 700 131
david.vondra@ insighters.cz
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz