MONETA zvyšuje sazby na spořicích účtech a termínovaných vkladech, nabízí zhodnocení až 1,5 % ročně
MONETA mění sazby u nově zřizovaných depozitních produktů. Dnešním dnem dochází ke zvýšení úrokových sazeb na spořicích účtech, v nejbližších dnech pak dojde ke zvýšení úroků u termínovaných vkladů. K tomuto kroku banka přistupuje v souvislosti s rozhodnutím ČNB zvýšit základní úrokové sazby.
U spořicích účtů dochází k navýšení o 0,75 % oproti původní nabídce. „Rozhodli jsme se přenést veškerý bonus z vyšších úrokových sazeb depozitních produktů na naše klienty,“ uvedl v této souvislosti předseda představenstva MONETA Money Bank Tomáš Spurný.
Úrokovou sazbu 1,5 % ročně získá klient za aktivní využívání běžného účtu u banky. „Znamená to, že klient musí na svůj běžný účet zasílat každý měsíc alespoň 20 tisíc korun a zároveň z tohoto účtu odeslat minimálně 5 odchozích transakcí, kdy alespoň jedna z nich musí být uskutečněna pomocí platební karty,“ vysvětlila manažerka depozitních produktů Skupiny MONETA Šárka Svitáková.
Sazba platí pro vklady do výše 1 milionu korun, nad tuto částku se pak vklad na spořicím účtu zhodnocuje sazbou 0,50 % ročně. „Samozřejmě i zde platí stejný předpoklad aktivního užívání běžného účtu klienta,“ doplnila Šárka Svitáková s tím, že nová úprava sazeb se týká pouze nově zřízených spořicích účtů. „Nový spořicí účet si mohou otevřít jak noví, tak stávající klienti naší banky“.
V nejbližších dnech dojde zároveň k navýšení úrokových sazeb u termínovaných vkladů. U vkladů do pěti milionů korun bude platit sazba 1,25 % ročně, u částek nad pět milionů se tato úroková sazba ještě navýší na konečných 1,50 % ročně.
MONETA Money Bank
MONETA Money Bank, a.s., je přední nezávislou českou bankou poskytující služby svým zákazníkům prostřednictvím celostátní pobočkové sítě. Od svého vstupu na Pražskou burzu cenných papírů v roce 2016 má banka silnou pozici v retailovém a zemědělském sektoru a svoje služby zaměřuje na malé a střední podniky. Mimo to banka poskytuje další produkty jako pojištění nebo investiční fondy. Klienti MONETA Money Bank tvoří přes 9 % populace České republiky a využívají její multikanálovou strategii, která zahrnuje více než 230 poboček, přes 630 bankomatů, digitální bankovní aplikaci, která je špičkou na trhu, a dále vlastní call centrum, smluvní prodejce automobilů, finanční zprostředkovatele a leasingové partnery.
Více informací na: www.moneta.cz
Poslední zprávy z rubriky Úrokové sazby:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz