Projekt EU se zaměří na vlastnické struktury médií v EU
Evropská komise dnes spustila projekt podporovaný z finančních prostředků EU, jehož cílem je vytvořit databázi obsahující informace o vlastnících sdělovacích prostředků v členských státech EU. Projekt s názvem Euromedia Ownership Monitor bude také hodnotit právní rámce v jednotlivých státech a identifikovat případná rizika, co se týče transparentnosti vlastnictví médií. Podle Komise je důležité, aby veřejnost měla přehled o tom, kdo jim podává jaké informace, jelikož vlastnická struktura médií je v řadě případů velmi složitá. Projekt by měl být hotový do konce září 2022.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz