Komise vyzvala TikTok k úpravě svých obchodních praktik
Evropská komise a síť národních orgánů na ochranu spotřebitelů dnes zahájila dialog s firmou TikTok ohledně revize jejich komerčních praktik a politik. Tento krok navazuje na upozornění ze strany Evropské organizace spotřebitelů BEUC z letošního roku, které uvádí, že firma porušuje pravidla ochrany spotřebitelů EU. Mezi hlavní problémy podle BEUC patří skrytá reklama, agresivní reklamní praktiky zaměřené na děti, a také určitá smluvní ustanovení, která lze považovat za matoucí a zavádějící. TikTok má nyní měsíc na to, aby se s Komisí a orgány na ochranu spotřebitelů spojil.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz