(Kurzy.cz)
Nyní se musí firmy snažit více než kdy jindy posilovat loajalitu svých zákazníků, být online, uživatelsky přívětivý a neustále na dosah
„Během lockdownu se musí firmy ještě více soustředit na marketing směrem dovnitř firmy. Tedy motivovat své zaměstnance k nošení roušek, dodržování rozestupů a dalších opatření. Je nutné takto komunikovat pořád dokola. Zodpovědné firmy už to dělají a ty ostatní by měly co nejdříve začít,“ říká David Čermák, člen prezidia Asociace komunikačních agentur (AKA ČR), k aktuálním opatřením vlády, která se týkají povinného testování a omezení pohybu.
„Nyní během lockdownu se musí firmy snažit více než kdy jindy posilovat loajalitu svých zákazníků. Tedy investovat čas a finance do udržení stávajících zákazníků spíše než do získávání nových. Být online, uživatelsky přívětivý a neustále na dosah je v této době klíčovou konkurenční výhodou. Je to také důvod, proč by měl zákazník svou značku nakoupit nyní,“ říká David Čermák, člen prezidia Asociace komunikačních agentur (AKA ČR).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz