Tuhle firmu byste na vítěze koronavirové krize asi netipovali. Chyba!
Gumové dřeváky Crocs se během koronavirové krize staly (ještě větším) hitem. Kombinace pohodlí a snadného dezinfikování se ukázala jako ta nejlepší možná v době, kdy lidé pracují z domova a bojí se pandemie.
Na začátku pandemie byl nedostatek roušek a dezinfekcí. Firmy podnikající v této oblasti proto měly opravdové žně. Podobný úspěch zaznamenal také Netflix, který zabavil miliony lidí v domácí izolaci. Mezi vítěze koronavirové krize patří i řada dalších společností, biotechnologických počínaje a odvětvím IT konče.
V rámci pandemie se dařilo i některým společnostem, do kterých bychom to na jejím začátku nejspíše neřekli. Patří mezi ně také firma Crocs, která vyrábí ikonické gumové pantofle ("kroksy"). Tuto společnost lze zařadit do oděvního a obuvního odvětví, které jako celek má za sebou těžké časy. Nicméně Crocs je výjimka. Ukazuje totiž, že si lidé v rámci pandemie chtějí udělat pohodlí a s estetikou si hlavu dvakrát nelámou.
Crocs očekává růst tržeb za rok 2020 o 12 % na 1,38 miliardy USD. Pro letošní rok pak vyhlíží růst prodejů o 20-25 %. Investoři si toho již všimli, mohli jsme proto na burze sledovat růst ceny akcií Crocs z 33 USD až na 75 USD během pouhých šesti měsíců.
Pohodlí v kombinaci se snadným dezinfikováním povzbudilo prodeje pantoflí Crocs především u mladších zákazníků. Značce kromě pandemie pomohlo i spojení se zpěvákem Justinem Bieberem a řetězcem rychlého občerstvení KFC. Úspěšným reklamním kanálem se stala sociální síť TikTok.
Další články a videa najdete na www.investicniweb.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz