myTimi (myTimi)
Marketing a média  |  22.10.2020 15:35:57

Průzkum firem: které online aktivity v roce 2020 zvyšují prodeje?

Drtivá většina firem využívá digitální marketing

Digitální marketing používá 9 z 10 firem. Nejpoužívanějším nástrojem online marketingu jsou webové stránky, v závěsu se drží sociální sítě, SEO, PPC a mailing.

 

Nejvyužívanější sociální sítí je Facebook

Nejčastěji využívanou sociální sítí mezi malými a středními podniky je Facebook, pro marketingové účely ho využívá 89 % dotázaných firem. Druhou nejvyužívanější sociální sítí je YouTube (54 %), třetí a čtvrtou příčku obsadil LinkedIn (48 %) a Instagram (36 %). Především u B2B firem je zřetelný rozdíl při využívání sociálních sítí: oproti ostatním firmám jsou aktivnější na LinkedIn. K propagaci ho používá 62 % dotázaných B2B firem.

„Dá se říct, že Facebook už je dnes standard. I firmy, které zde neinvestují do reklamy, mají alespoň facebookovou stránku, aby skrze ni mohly komunikovat se zákazníky. To, že je firma vyhledatelná na různých sociálních sítích, také zvyšuje její důvěryhodnost. Pravdou však je, že ne každé podnikání se hodí pro všechny sociální sítě a aktivitu na nich je vždy třeba důkladně promyslet,“ komentuje Jan Skovajsa, CEO firmy myTimi.

 

Dvě třetiny firem využívají sales

Sales ke své propagaci využívá 61 % malých a středních firem, většina z nich podniká v B2B prostředí. Nejčastější technikou je cold calling. Využívá ho 69 % firem, které uvedly, že jsou v oblasti sales aktivní. 

 

Nejvýhodnější je sales pro B2B firmy s úzkou specializací

Navýšení obratu se opět liší dle zaměření firmy – stejně jako u předchozích otázek, i zde vybočují úzce specializované B2B podniky, kterým sales zvyšuje obrat v průměru o 29 %. Tyto firmy uvádí, že při využití sales mají až 3x vyšší míru konverzí než u ostatních marketingových aktivit. Ostatním firmám přináší sales navýšení obratu v průměru o 15 %.

myTimi

Firma myTimi vznikla v roce 2017 a ve svých počátcích nabízela zejména služby virtuální asistence jedincům a firmám, kteří si zde mohli nechat zpracovat nejrůznější drobné úkoly jako vyřizování byrokracie na úřadech, rezervace v restauracích a hotelech, pořádání oslav a spoustu dalšího. Kromě těchto původních služeb začala firma myTimi v roce 2019 nabízet také marketingové služby, které nyní tvoří většinu jejích aktivit.

CEO a spolumajitelem firmy je Jan Skovajsa, který celý projekt založil na základě svých vlastních potřeb delegovat nejrůznější úkoly, pracovat efektivně a šetřit tak čas.

Více informaci na:  www.myTimi.cz

K článku zatím nejsou žádné komentáře.
Přidat komentář





Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688