Adidas-Salomon AG (ADS) zveřejnila hospodářské výsledky
Po Nike druhý největší producent sportovních potřeb dnes zveřejnil hospodářské výsledky za druhé čtvrtletí. V květnu varoval, že zisk může propadnout kvůli marketingovým výdajům spojeným s mistrovstvím světa v kopané. Čistý zisk však vzrostl o 4% na 25 mil. EUR resp. 56 centů na akcii, čímž výrazně překonal očekávání, které hovořilo o 23 mil. Společnost dále uvedla, že předpokládá růst zisku v rozmezí 5 až 10 procent a tržeb nejméně 5% tento rok. Objednávky na zboží, které má být dodáno v průběhu druhého pololetí vzrostly v červnu o 11%. Adidas profitoval zejména z nárůstu tržeb v Asii o 26%, právě díky světovému šampionátu, pak v USA, kde tržby rostly tempem 7,7%. Od těchto oblastí si také do budoucna nejvíce slibuje. V Evropě rostly pouze o 2,6% a v Latinské Americe propadly o 4,8%.
Tyto zprávy pro vás vytváří Fio, burzovní společnost a.s.
Poslední zprávy z rubriky Obchod a služby:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři