(Kurzy.cz)
Tržby Googlu a Facebooku z reklamy letos překonají 100 mld. USD a budou i nadále dominovat trhu
Podle odhadů expertů eMarketer společnosti Facebook a Google letos za reklamu utrží v ceníkových cenách poprvé přes 100 mld. USD. Z toho Google cca 72,69 mld. USD a Facebook zbylých 33,76 mld. USD.
Dohromady obě společnosti obsadí plných 46,4% globálního internetového reklamního prostoru. Celkově se očekává globální růst výdajů na internetovou respektive digitální reklamu o 17,4% na celkových 583,91 mld. USD, což bude odpovídat cca 38,3% celkových reklamních výdajů.
Čínské společnosti Alibaba, Baidu a Tencent utrží v letošním roce za reklamu 35,82 mld. USD, jež jsou nejbližší přímou konkurencí výše zmíněné dvojici.
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz