(Kurzy.cz)
US - online tržby na den Díkůvzdání překonaly 1 mld. USD a rostly o 13,6% r/r.
Podle statistik Adobe Systems vycházejících z analýz 21 miliard webových návštěv maloobchodních prodejců online prodeje v USA na Díkůvzdání tentokráte stouply o 13,6% a překročily hranici 1,15 mld.USD.
Plných 449 mil. USD bylo realizováno prostřednictvím mobilních telekomunikačních zařízení, 322 mil. USD respektive 39% prostřednictvím smartphonů a 127 mil. USD přes tablety.
702 mil. USD bylo vygenerováno prostřednictvím stolních PC.
Průměrné slevy se letos na Díkůvzdání výrazně zvyšovaly oproti loňskému roku. Průměrná sleva na tablety letos dosáhla úrovně 25,1% oproti 12,2% před rokem. Průměrná sleva pro tablety a hračky dosáhla úrovně 16,8% a byly tak dvojnásobní oproti loňsku. Průměrné slevy pro domácí spotřebiče byla o 5,7% vyšší než před rokem, pro televizory pak o 6,9% vyšší a pro herní konzole o 5,6% vyšší.
Podle analýzy Adobe prodejci vynaložili letos méně na uskutečnění objednávek. U klenotů náklady poklesly o 20%, o 15% u PC, o 14% u hraček a o 13% u herních konsolí.
Výsledky firem - tržby, zisk
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
11.10.2024 RoboMarkets upravuje svůj evropský obchodní…
11.10.2024 Buďte v zisku. Využívejte řízení…
02.10.2024 Inflace nezmizí. I 2,2 % vás v čase může…
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Štěpán Křeček, BHS
Poprvé od listopadu 2023 došlo k meziročnímu růstu cen potravin
Miroslav Novák, AKCENTA
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Index STOXX 600 dosáhl rekordní úrovně: Pomohly mu čínské stimuly a zisky v luxusním sektoru*
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři