Kalendáře a diáře na míru Vaší firmě
I v době moderních technologií a chytrých aplikací mají na pracovních stolech své místo kvalitní diáře: zaznamenáváme si do nich důležité obchodní schůzky, objednávky, akce, ale i svátky, výročí, jubilea, prostě nejdůležitější data našeho pracovního i soukromého života. Společnost PRESCO GROUP, která se výrobě diářů a kalendářů věnuje už dvacet let, nabízí řešení, jak se mohou právě diáře stát ideálním dárkem a propagací Vaší společnosti.
Buďte svým zákazníkům blíž 365 dnů v roce
Zbrusu nový sortiment kalendářů a diářů pro rok 2016 přináší široký výběr nejrůznějších titulů, které jsou určeny nejen pro maloobchodní trh, ale také pro firemní klientelu. I když by se mohlo zdát, že doba kalendářů a diářů s logem je již minulostí, opak je pravdou. Zájem o toto zboží neklesá a tomu se přizpůsobuje i nabídka titulů. V případě firemních zákazníků hraje velkou roli též design, kvalita a příznivá cena výrobků. Zejména u diářů z nové kolekce PRESCO GROUP je patrný velký důraz na vysokou kvalitu povrchových materiálů desek, vyráběných v mnoha barevných variantách, doplněných o moderní ražbu letopočtu a dalších ozdobných prvků. Diáře obsahují praktické kalendárium na bílém papíře (v případě levnějších diářů), nebo žlutém, v případě luxusnějších typů. Pro komfortní plánování je kalendárium čtyřjazyčné a dle typu diáře rozvržené jako denní, nebo týdenní. Kolekci diářů doplňují oblíbené kapesní diáře, které se vejdou do každé kabelky nebo tašky. Luxusnější varianty diářů jsou opatřené praktickou gumičkou na uzavírání, díky které diář vypadá velmi elegantně a je chráněn proti poškození vnitřních stránek při nošení v tašce.
Ať je logo vidět
Jaké jsou nejvhodnější metody umístění loga? U diářů je to především ražba na desky diáře. Mezi nejoblíbenější povrchy z nabídky PRESCO GROUP, vhodné právě pro ražbu, patří materiál Capys, Balacron, Aprint, Tuscon a Tailor. Novinkou nové kolekce je materiál Orion. Měkký povrch s efektním vodorovným lepením v místě spoje dvou barev je vhodný pro všechny druhy ražby. Aktivity Vaší společnosti lze prezentovat i dalšími vhodně zvolenými doplňky: vlepením reklamních listů, reklamní předsádky, záložky nebo loga na krabičku. Další možností je použití laserové technologie, která je vhodná v případě nutnosti zachování jemných kontur Vašeho loga.
V případě kalendářů se tisková metoda vždy volí podle složitosti motivu. Nejčastěji se jedná o sítotisk na spodní lištu, nástěnné a stolní kalendáře je možné též opatřit samolepkou, na kterou lze natisknout také složité motivy a obrázky.
Nástěnné a stolní kalendáře na zakázku v několika jednoduchých krocích
Pokud má klient náročnější požadavky na vzhled, téma a zpracování kalendáře nebo diáře, nebo si nevybere ze standardní nabídky, může využít možnosti výroby na zakázku. Pro lepší orientaci a pohodlí je na webových stránkách společnosti PRESCO GROUP k dispozici on-line kalkulátor, který umožní získat představu o požadovaném individuálním produktu a jeho ceně. Tento pomocník dokáže vytvořit náhled příslušného titulu, spočítat jeho cenu při různých objemech a odeslat požadovanou poptávku k finálnímu zpracování. Nakonfigurovat lze kalendáře nebo diáře ze standardní nabídky, nebo vložit vlastní fotografie, loga a popisky. Splnit lze téměř všechna přání klientů a společně vytvořit originální a jedinečný reklamní produkt, který bude dělat radost všem obdarovaným.
Ocenění pro kalendáře
Společnost PRESCO GROUP se pravidelně umísťuje na předních místech v soutěžích Kalendář roku a Najkrajší kalendár Slovenska. V letošním, již 15. ročníku soutěže Kalendář roku, byly oceněny dva kalendáře právě z „Design Collection″. V kategorii „Fotografie“ se na druhém místě umístil nástěnný kalendář Káva a v kategorii „Podpora cestovního ruchu“ získal druhé místo nástěnný kalendář Zlatá Praha Franze Kafky.
On-line kalkulátor a nová kolekce kalendářů a diářů PRESCO GROUP na www.presco.cz
Poslední zprávy z rubriky Podnikání:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Okénko nemovitosti
Jan Dvořák, Salutem Fund
?
Okénko pro podnikatele
Jitka Weiss, SNAIL TRAVEL INTERNATIONAL a.s.