Web manažerem banky Zuno je Martin Hanula (1.7.2014)
Martin Hanula má za sebou bohaté zkušenosti z oblasti web developmentu, které získal v online a internetových agenturách jako M7 či DRAFTFCB. Od roku 2011 pracoval pro specializovanou agenturu CORE 4, díky čemuž nabyl potřebné know-how při projektování online a offline kampaní.
Dnes v Zuno zodpovídá za správu a řízení všech projektů a úkolů
týkajících se web developmentu,
jakož i za kooperaci se všemi odděleními banky v souvislosti s vývojem stránky.
„Bezchybné fungování webové stránky je jedním z nosných pilířů online bankovnictví. Když banka funguje bez kamenných poboček, web se stává pro klienty nejdůležitějším
komunikačním kanálem. Martin má v této oblasti výborný rozhled a cenné zkušenosti. Jeho dosavadní výkon a pracovní nasazení nás jen utvrzuje v tom,
že je na této pozici ten správný člověk," říká Bohdan Fedor, šéf marketingu online banky Zuno.
Martin studoval obor aplikovaná informatika na
Fakultě elektrotechniky a informatiky STU v Bratislavě. Ve volném čase se věnuje svým dvěma dětem, jeho velkým hobby je
také vlastní farma, kterou v současnosti buduje a zvelebuje.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 230 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka, refinancování a konsolidace, kreditní karta nebo kontokorent). Zuno je nekonvenční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz
Jozef Dudáš
Produktový specialista úvěrových produktů online banky Zuno
Od roku 2012 působí jako produktový specialista úvěrových produktů pro Českou republiku a Slovensko. V této funkci je zodpovědný za analýzy a statistiky v oblasti úvěrů, tvoří také nabídky pro stávající i nové klienty, Vedle toho se podílí na testování a kontrole funkcionalit online bankovnictví. Pracuje rovněž na vývoji nových produktů a jejich aktivního začleňování do celkového portfolia banky.
Online banka Zuno zahájila svou činnost v roce 2010 na Slovensku, po kterém následovala v polovině roku 2011 Česká republika. Patří mezi vůbec první online banky působící v regionu střední a východní Evropy. Jako jediná banka v Česku ani na Slovensku nedisponuje žádnými fyzickými pobočkami, funguje pouze online. Během 3 let se ze start-up společnosti stala online banka s 200 000 klienty nabízející široké produktové portfolio (běžný účet s debetní kartou, spořicí účet, online půjčka a refinancování, kreditní karta nebo kontokorent). Nekonveční značka zaměřená na jednoduchost dle motta Less bank, more life. Další informace o českém zastoupení Zuno Bank AG naleznete na zuno.cz nebo .
Poslední zprávy z rubriky Prezentace:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz