Francie - spotřebitelská důvěra za březen příjemně překvapila
Spotřebitelská důvěra ve Francii příjemně překvapila, když za březen vzrostla na nejvyšší hodnotu od června 2012. Navázala tak na solidní výsledek březnových PMI indexů, které jak v případě služeb (51,4), tak v případě zpracovatelského průmyslu (51,9) dosáhly na více jak dvouletá maxima. Březnový optimismus v celé EMU však nejspíše o něco zbrzdí data za duben, kde by se měly již v plném rozsahu projevit dopady krymské krize.
Poslední zprávy z rubriky Makroekonomika:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz