Společnost Auto ESA zvýšila během prvních sedmi měsíců letošního roku prodeje o 11 procent
PRAHA (MEDIAFAX) - Obchodník s ojetými automobily Auto ESA navýšil v průběhu prvních sedmi měsíců letošního roku svoje prodeje o 11 procent. Společnost o tom informovala v úterý s tím, že obavy trhu ze stagnace odvětví prodeje ojetých vozů se v jejích výsledcích neodrazily.
"Úspěšného výsledku jsme kromě jiného dosáhli například realizací revolučních marketingových akcí, díky kterým mohou zákazníci ušetřit při nákupu ojetého vozu desítky tisíc korun," vysvětluje Filip Kučera z Auto ESA a dodal, že na úspěšném prvním letošním pololetí se podepsalo i rozšíření prodejních ploch a denní nabídka 1500 vozů v Praze.
Podle informací Auto ESA zůstávají nejprodávanějšími značkami i letos vozy Škoda, Ford a Volkswagen. Oproti tomu z nabídky už téměř zmizela Škoda Favorit, ale pomalu se vytrácí i Škoda Felicia. Nárůst naopak zaznamenal prodej nových typů z produkce mladoboleslavské automobilky, především Roomster, Superb II a Yeti. Oproti loňskému roku letos zákazníci mnohem více vyhledávají menší MPV, tedy malé víceúčelové vozy neboli minivany, jako jsou například Ford S-Max.
Co do oblíbenosti barev mezi zákazníky stále vítězí stříbrná metalíza, ale poslední dobou narůstá i obliba u vozů bílé barvy.
Podle Kučery již nehraje zásadní roli původ automobilu v České republice a řada zákazníků si koupí raději vůz provozovaný v zahraničí na kvalitních cestách. "Češi požadují především pěkný vzhled a dobrý technický stav. Když zákazníci najdou opravdu dobře udržovaný vůz v dobrém technickém stavu, nevadí jim ani vyšší počet najetých kilometrů," vysvětluje Kučera.
Auto ESA poskytuje služby v oblasti nákupu a prodeje ojetých vozů od roku 1993. Za 18 let prodalo či koupilo ojetý vůz v Auto ESA přes 100 000 zákazníků.
Jan Soukup, soukupj@mediafax.cz
TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.
Poslední zprávy z rubriky Investice:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz