TNBiz (TN.cz)
Akcie v ČR  |  04.06.2012 08:50:05

Automobilka Škoda Auto má dva nové členy představenstva

MLADÁ BOLESLAV (MEDIAFAX) - Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto má dva nové členy představenstva, jedním se stal Frank Welsch, který bude zodpovědný za oblast technického vývoje, a druhým je Werner Eichhorn s odpovědností za oblast prodeje a marketingu. Společnost o těchto personálních změnách informovala v pondělí.

Obě jmenování jsou s platností od 1. září letošního roku.

Frank Welsch byl v posledním období odpovědný za oblast vývoje karosérií značky Volkswagen. Tento technik a inženýr zahájil svoji kariéru v oblasti výzkumu a vývoje koncernu Volkswagen v roce 1994. Jeho profesní dráha jej zavedla mimo jiné i do společnosti Shanghai Volkswagen v Číně, kde vedl útvar vývoje produktů.

Welsch v představenstvu společnosti Škoda Auto nahradí Eckharda Scholze, který převezme vedení značky Volkswagen Užitková vozidla. Scholz se jako šéf vývoje rozhodující mírou podílel na největší modelové ofenzívě v dějinách značky Škoda. Za jeho působení byla mimo jiné výrazně rozšířená modelová paleta o nové vozy Škoda Rapid a Škoda Citigo. Začátkem dalšího roku bude následovat další milník v historii značky - představení nové generace modelu Škoda Octavia. Škoda u modelové ofenzívy sází na nový design a zavádí nová měřítka z hlediska prostornosti, funkcionality a poměru ceny a hodnoty svých vozů. V nejbližších letech bude Škoda představovat každých šest měsíců nový model automobilu.

Werner Eichhorn vedl v poslední době oblast prodeje a marketingu značky Volkswagen v Německu. Tento odborník v oblasti odbytu zahájil svoji profesní dráhu před 31 lety v oblasti prodeje koncernu Volkswagen. Zastával různé pozice v oblasti odbytu značek Volkswagen a Audi, kromě jiného působil i jako výkonný ředitel divize Audi v podniku FAW-VW v Číně.

Eichhorn ve funkci vystřídá Jürgena Stackmanna, který v centrále koncernu ve Wolfsburgu přebírá vedení marketingu koncernu Volkswagen a zároveň vedení marketingu značky Volkswagen.mStackmann se ve společnosti Škoda rozhodující mírou podílel na vypracování a realizaci Růstové strategie Škoda. Pod vedením Jürgena Stackmanna byla mimo jiné zásadně přepracována vizuální prezentace značky, a to od nového firemního loga až po vzhled prodejních míst.

Filip Sušanka, susanka@mediafax.cz

TNBiz.cz - Zprávy TNBiz jsou zpravodajským kanálem Televize Nova, TN.cz společnosti CET 21. TN.cz přináší zpravodajství z domácí i zahraniční ekonomiky a politiky.








Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

Vyloučení odpovědnosti

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.

ISSN 1801-8688