Spot na pondělí (10.1.2011)
Knihu u nakladatelství Penguin Group vydává ekonomický novinář New York Times Eduardo Porter.
Autor odhaluje zákulisí cen, které každodenně platíme, aniž bychom se ptali, proč daná komodita stojí to, co stojí.
A (jak nakonec ukazuje i samotný spot) neplatíme zdaleka jen za kafe u Starbucks, ale také za narození, za svobodu či za smrt.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři