Seat představí novou Alhambru na sjezdovkách
Za šestnáct dnů automobilka navštíví dvanáct lyžařských středisek v Krkonoších, Jizerských horách, Jeseníkách, Beskydech a na Šumavě.
Seat nechce jen představit nový rodinný vůz, ale připravil pro návštěvníky center řadu zábavných atrakcí. V areálu bude k dispozici bar s teplými nápoji a dvě chillout zóny.
Návštěvníci si budou také moci v Seat stanu zapůjčit přilbu se zabudovanou kamerou, která pořídí záznam z jízdy po sjezdovce. Tento záznam bude v zápětí přenesen na DVD disk, který obdrží návštěvník jako dárek. Nejlepší videa pak budou umístěna na webové stránky projektu, kde bude možné hlasovat a zvolit vítěze. Ve hře je víkendový pobyt na českých horách.
Do kampaně se zapojuje také oděvní značka OXBOW, která obléká produkční tým a Red Bull s nápoji. Celou kampaň realizuje agentura Ritual, která s automobilkou spolupracuje na BTL projektech již sedm let.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz