Kampaň: "Přežije kanárek ve vaší kuchyni?"
Kampaň, kterou kompletně připravila agentura WO-MAN, je založena na vizuálu s motivem kanárka a výraznou otázkou "Přežije kanárek ve Vaší kuchyni?". Odpověď na tuto otázku není součástí vizuálu, který v multichannelové kampani plní spíš funkci teaseru vyvolávajícího zájem, ale dostane se k cílové skupině prostřednictvím dalších kanálů (PR, web, Facebook) ve formě jasných argumentů. K tomuto účelu byl vytvořen web kanarekvkuchyni.cz, který slouží jako brána k informacím o nádobí GreenPan a některým "znepokojujícím" informacím o běžně používaném nepřilnavém nádobí.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři