Krušovice promují svůj soudek
Marketingové noviny píší, že ležák byl uveden na trh teprve v srpnu letošního roku v rámci obnovy kompletního produktového portfolia pivovaru, kdy se Krušovice rozhodly pro návrat k tradiční chuti a změnily receptury svých piv. Promoční aktivity na podporu výčepního soudku probíhají od listopadu do prosince ve vybraných hypermarketech.
"Smyslem kampaně je v rámci vánočního období připomenout krušovický výčepní soudek Ležáku a podpořit jeho prodej. Hlavní sdělení se zaměřuje na praktičnost soudku v období plném oslav a setkání s blízkými," říká Hana Fenclová, Brand manager značky Krušovice. "Součástí promo akce jsou ochutnávky přímo v prodejnách. Jako motivaci ke koupi pak zákazníci obdrží krušovický půllitr s uchem, který lze použít i jako atraktivní vánoční dárek," doplňuje Hana Fenclová. Promo akce probíhá od 1.listopadu do poloviny prosince 2010 ve vybrané síti hypermarketů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři