Krušovice do zahraničí s novou tváří
Po loňském celkovém rebrandingu krušovických piv pro tuzemský trh se tak uzavřela celková vizuální změna veškerého sortimentu Královského pivovaru Krušovice. „Hlavní změnou u exportních produktů Krušovice Imperial a Krušovice Černé je barevnost loga. Přidáním bílé barvy ke stávající zlaté a červené se nám podařilo posílit viditelnost a čitelnost loga, etikety i dalších nosičů. Modernější a dynamičtější design tak posiluje stávající prémiové postavení značky Krušovice na všech exportních trzích,“ říká Martina Pastorová, exportní marketingová manažerka skupiny Heineken, do které Královský pivovar Krušovice patří.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři