ČEZ oceněn za zákaznický servis
Zlatou hvězdu za kvalitu v pondělí v Paříži převzala ředitelka úseku Péče o zákazníky Milena Linhartová.
Jak uvedl prezident poroty Jose E. Prieto: "Společnosti ČEZ Zákaznické služby se podařilo vytvořit tým orientovaný na trvalé zvyšování kvality poskytovaných služeb s důrazem na týmovou spolupráci, trvalé zlepšení procesů, excelentní vedení zaměstnanců, technologie a inovace."
Kvalitu péče o zákazníka ČEZu potvrzuje i další cena v evropské soutěži ECCA (European Contact Center Award). Milena Linhartová zde byla také vyhlášena jako druhá "Nejlepší manažerka kontaktního centra", a to těsně za vítěznou manažerkou maloobchodního řetězce ve Velké Británii TESCO.
"Všechny tyto úspěchy jsou samozřejmě i oceněním všech mých spolupracovníků. Bez jejich kvalitní práce a nasazení bychom v těchto prestižních soutěžích nemohli uspět. Je vidět, že naše obsluha je na špičkové úrovni," říká Linhartová.
Největší výzva však na kontaktní centra Skupiny ČEZ teprve čeká. V příštím týdnu se uskuteční finále Světové soutěže kontaktních center (2010 Top Ranking Performers in the Contact Center Industry) v americkém Las Vegas, kam postoupila v kategorii velkých kontaktních center v regionu EMEA (Evropa, Střední Východ a Afrika).
Přečtěte si také
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři