Inovativní reklama od PepsiCo
Za tím účelem vyvíjí společně s firmou Brand Affinity Technologies systém netBAT, který za fotografie "schová" další obsah. Ten se objeví, když na předmětnou fotografii najedete myší. Veškrý obsah má přitom zůstat v prostoru fotografie, aby čtenáře neodradil. BAT má za tím účelem již k dispozici databázi 40 tisíc sportovců, umělců a celebrit všeho druhu; nový systém by měl jejich videoklipy, fotografie a další materiál propojit propojit s reklamními sděleními inzerentů. BAT spolupracuje s internetovými vydavateli, kteří oslovují 50 milionů uživatelů.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři