Omnicom Group si polepšil
Podobně se největšímu světovému poskytovateli reklamních a marketingových služeb vyvíjely i příjmy, sdělila dnes firma, jejíž součástí jsou například reklamní agentury BBDO Worldwide a DDB Worldwide.
Celosvětové tržby Omnicomu stouply o 5,5 procenta na 2,99 miliardy USD. Z toho příjmy z aktivit na domácím americkém trhu vzrostly o 8,4 procenta na 1,62 miliardy dolarů. V zahraničí výnosy stouply o 2,3 procenta na 1,38 miliardy USD. Za prvních devět měsíců roku se čistý zisk firmy zlepšil v meziročním srovnání o 3,1 procenta na 581,2 milionu USD. Tržby skupiny posílily o téměř šest procent na 8,96 miliardy dolarů.
Zákazníky Omnicomu je řada největších společností světa. Patří mezi ně například největší světový výrobce piva Anheuser-Busch InBev, přední světový řetězec rychloobčerstvení McDonald's či světová farmaceutická jednička Pfizer.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři