McCann Erickson se hájí
Některá média uvedla, že za kampaní pro telefonního operátora, při níž dvojice chlapců navěsila na pražské osvětlení atrapy časovaných bomb, byla prací pražských McCannů. "Nemáme s tím nic společného," říká ředitel české pobočky nadnárodní agentury Jan Binar. Nepovedenou kampaň zajišťovala pro McCann Erickson agentura Unit 003, která ovšem také patří do skupiny McCann Erickson. "Chyba byla na straně dodavatele, jímž byla v tomto případě společnost D-light," upřesňuje David Čermák z McCann Erickson, který má propagaci O2 na starosti.
Telefónica už se za kampaň v médiích omluvila. "Je pravdou, že jsme agenturu ze skupiny McCann Eriscsson Worldwide oslovili s realizací marketingové kampaně ke zviditelnění značky 1188, provedení kampaně ale neodpovídalo zcela zadání,“ uvedl pro Novinky mluvčí společnosti Martin Žabka.
Policie kvůli nálezu krabičky na jedné z lamp v centru Prahy uzavřela část ulic a nasadila pyrotechniky. Při cestě na místo navíc havaroval služební vůz ministra vnitra Radka Johna, který naboural do tramvaje. Policisté poté zjistili, že krabičky na sloupy přilepovali dva mladíci, které najala agentura.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz