Facebook bere webům firem návštěvníky
Filmoví a reklamní kritici zase stále hlasitěji naříkají na kvalitu internetových stránek, jež filmová studia věnují propagaci svých filmů. Podle agentury DBM/Scan, která se věnuje detekci marketingových trendů, má obojí společného jmenovatele – sociální síť Facebook. Teoreticky by se čekalo, že domácí webová stránka bude střediskem všech možných informací, ať již prodáváte hnědou limonádu, auta nebo filmy. Ve skutečnosti se jich nejvíce soustředí na Facebooku, kde je firma (či studio) jen jedním z mnoha tvůrců. Trend však je nepřehlédnutelný: například Coca-cola má na Facebooku téměř 11 milionů fanoušků, dvojnásobek loňského údaje, zatímco návštěvnost její domovské firemní stránky klesla v téže době o plných 40 procent. Podle časopisu Advertising Age s proudem nejlépe plují filmaři, kteří vlastní stránky často vyloženě zanedbávají ve prospěch Facebooku: chybějí na nich životopisné informace, nenajdete na nich trailery (často ani ty, které již proběhly televizním vysíláním), fotogalerie jsou kusé... Dokud však existuje facebookové tlačítko "Like It", je to jedno.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz