ČT partnerem Fresh Film Festu
Česká televize se stala hlavním mediálním partnerem sedmého ročníku mezinárodního filmového festivalu debutů a studentských filmů Fresh Film Fest, který proběhne od 25. do 29. srpna 2010. V rámci mediálního partnerství Česká televize podporuje Fresh Film Fest především formou vysílání celostátní spotové kampaně. O festivalovém dění bude Česká televize informovat ve svých zpravodajských a kulturních pořadech a především prostřednictvím denního zpravodajství Fresh Film Fest 2010 od 25. do 29. srpna na ČT2: 25. 8. od 22.10, 26. 8. od 21:35, 27. 8. od 21:25, 28. 8. od 21:55, 29. 8. od 22:25 hod. Česká televize ve spolupráci s festivalem Fresh Film Fest spustila speciální webový portál Kromě novinek a programu festivalu nabízí také videotéku s filmy z minulého ročníku: rumunský film Ta druhá dcera režiséra Stefana Munteanu, O domě Bohdana Bláhovce, německý film Hlas domova, britský film Žluté pírko, který dostal Zvláštní uznání poroty Theatre Optique, a švédský snímek Šrámy – vítěze Hlavní studentské soutěže. Všechny filmy můžete sledovat zdarma. Dramaturg České televize Kristián Suda zastupuje ČT v soutěži tuzemských studentských filmů Fresh Czech. Česká televize věnuje vítězi této soutěže notebook.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři