IEA: méně přihlášek než loni
Soutěž o efektivní projekty na webu Internet Effectivness Awards letos přilákala 68 projektů. To je o dvanáct méně než loni a překvapením vzhledem k tomu, že se soutěž rozšířila o nové kategorie a také že výdaje zadavatelů do internetu rostou. Podle předsedy pořadatelské asociace BIZ Michala Kříže ale přihlašovatelé spíš pečlivěji zvažují, jaké přihlášky podají. Soutěžní projekty jsou tak podle něj letos v průměru kvalitnější. Problémem spíš je, že některé postrádají údaje o návratnosti investice. „Efektivita je přitom hlavním hodnotícím kritériem a jasnou výpovědní hodnotou pro byznys. Tím se i soutěž liší od ostatních.“ Zda uspějí projekty, které neobsahují údaje o efektivitě, tak zůstává na posouzení porotců. Největší počet přihlášek letos pochází od agentur specializovaných na online marketing a kampaně – pět podala agentura Symbio, se třemi ji následují První multimediální, OgilvyInteractive či Euro RSCG 4D. Všechny projekty přihlášené do letošní IEA jsou letos poprvé vystaveny na internetu. Porota v současné době uzavřela první kolo hodnocení, slavnostní vyhlášení proběhne 6. října.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři