Thomas Koch na konferenci FLEMA
Čtvrtý ročník odborné konference Creativity & Effectivness in Media, která je jednou z doprovodných aktivit soutěže FLE media awards, proběhne v pražském hotelu Corinthia Hotel Prague 21. září. Ředitel soutěže, René Jež z auditorské společnosti FLEmedia, považuje za hlavní pilíře programu přednášku ředitele mediální agentury Carat Jense Erichsena, který byl letos i porotcem kategorie Media na festivalu Cannes Lions a ikonu německé mediální scény Thomase Kocha, zakladatele stejnojmenné mediální agentury, která se na přelomu tisíciletí spojila s německým Starcomem. Jež také upozornil na zajímavě obsazený panel nazvaný Pohled CEO na marketingovou komunikace, do kterého zatím přislíbili účast šéfové firem Coca-Cola, Unilever, Wrigley a Kia. Během konference bude také zveřejněn shortlist prací přihlášených do soutěže mediální kreativity FLE media awards. Letos se do soutěže přihlásilo 62 prací, v roce 2009 jich bylo 91. Nejvíce přihlášek dorazilo do kategorie Nejlepší využití digitálních médií.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
17.05.2024 Nejlepší Samsung v Česku extrémně zlevnil,...
17.05.2024 Česká auta v zahraničí: Úspěchy solidní reputace..
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Průlomové partnerství: Microsoft a Stockholm Exergi budou dekarbonizovat
Miroslav Novák, AKCENTA
Štěpán Křeček, BHS
Michal Brothánek, AVANT IS
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři