Američané ztrácejí důvěru ve vlastní média
Sondáž k všeobecnému překvapení ukázala, že jsou to mladí lidé, kteří bývají často činěni odpovědnými za pokles prodeje novin, kdo o tisku pochybují nejméně. Čtvrtina dotázaných osob uvedla, že tištěným médiím velmi důvěřuje nebo spíše důvěřuje. Dvaadvacet procent má důvěru v televizi, což potvrzuje tendenci k poklesu, jež je v USA podle ústavu patrná už dvě desetiletí. Ve skupině mladých ve věku 18 až 29 let důvěra v tisk vyskočila až na 49 procent, zatímco ve věkové skupině 30 až 49 let činila pouhých 19 procent. Podle autorů průzkumu se tyto výsledky dají vysvětlit tím, že mladí mají tendenci obecně důvěřovat tradičním institucím, a že internetová média mají paradoxní dopad v návratu k tradičnímu tisku. Gallupův ústav k tomuto průzkumu použil reprezentativní vzorek 1020 dospělých osob a uvádí pro něj statistickou chybu plus minus čtyři procenta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři