Elektro nakupujeme pragmaticky
Zákazníků, kteří používají spotřebič "dokud slouží" je 78%. Při výběru nového spotřebiče rádi vyhledávají blízké prodejny s širokým sortimentem elektra a přijatelnými cenami, kde si vzhledem k finančním možnostem a požadavkům na kvalitu/spolehlivost a počet funkcí vyberou potenciální řešení. Část zákazníků následně hledá nejvýhodnější cenu, což souvisí s nárůstem významu internetu jako místa nákupu. Za posledních 12 měsíců nakoupil elektro sortiment prostřednictvím internetu každý druhý zákazník. Nejvíce spotřebitelů nakupuje prostřednictvím internetu PC + příslušenství (35%), bílou techniku (20%) a spotřební elektroniku (14%).
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
25.04.2024 Pobřeží Egejského moře - ideální tip na všechny...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Štěpán Křeček, BHS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz