Honda: Od 2025 pro Evropu jen elektro a hybridy
Samozřejmě, že rozhodnutí japonské Hondy prodávat v Evropě jen „čistá“ auta znamená zásadní změnu výroby, zavedení nových technologií, výrobních postupů…. Tedy i peněz. Je tedy poměrně logické, že ty hodlá automobilka investovat doma, nikoliv v zahraničí. Tudíž následuje krok číslo 2 – omezení nebo úplné zrušení výroby mimo domovinu.
Na koho takové rozhodnutí dopadne především? První tak zvaně na ráně, i vinou brexitu, je továrna v britském Swindonu. Tam se dosud vyráběly především modely Civic, a to 160 000 ročně. V roce 2021 by se měly brány závodu zavřít.
Další na řadě je továrna v Turecku, ve městě Gebze. Zde se dosud vyrábějí sedany Civic, které jsou v této a dalších zemích jako Rusko a podobně populární. I pro tento závod je datem uzavření rok 2021.
Asistenční služby pro motoristy, dopravní informace, dálniční kupóny, autoškoly, turistické informace, cestování.
ÚAMK je ryze českým poskytovatelem asistenčních služeb s největší tradicí v poskytování asistenčních služeb v České republice s přímým napojením na mezinárodní sítě prestižních automotoklubů sdružených v sítích FIA (Fédération Internationale de L´Automobile) a ARC Europe, prostřednictvím, kterých zajišťuje kvalitní asistenční služby kdekoliv v Evropě i ve světě.
Více na: www.uamk.cz
Poslední zprávy z rubriky Akcie ve světě:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz