Sparta spustila nové webovky
Nový web odpovídá moderním technickým standardům, přitom však zůstává pro fanoušky přehledný. Moderní grafika, propojení se sparťanským YouTube kanálem, který obsahuje zpravodajské sestřihy i publicistická videa, a úzká vazba na oficiální stránky ACS na Facebooku – to jsou hlavní proměny www.sparta.cz. Orientace na webu je přitom stále velmi snadná. „Sparta má ty nejvyšší cíle nejen na sportovním poli. Proto jsme se rozhodli naše stránky zmodernizovat a přizpůsobit moderním trendům,“ říká ředitel komunikace AC Sparta Praha Ondřej Kasík.
Při tvorbě nového webu kladl klub důraz na vytvoření multimediálního prostředí, v němž si budou moct příznivci prohlížet videa i fotografie, číst články a sami se aktivně zapojovat do diskusí. Novinkou je, že se fanoušci nemusejí speciálně registrovat, stačí jim jejich přístupová data, která používají na sociální síti Facebook.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři