Triglav pojišťovna spustila nový web
Cílem inovace bylo poskytnout klientům přehledné uživatelské prostředí a kvalitnější servis. Internetové stránky www.triglav.cz prošly rozsáhlými změnami, které by měly zákazníkům výrazně usnadnit orientaci. Přibyly nové funkce a stránky mají intuitivní ovládání. Inovací prošlo rovněž technické nastavení webu, které by mělo přinést vylepšení z hlediska optimalizace pro vyhledávače.
"Internet je pro nás velmi důležitý prodejní kanál, pomocí kterého hodláme komunikovat s klienty ještě intenzivněji než dosud. Rozsáhlá modernizace naší webové prezentace nám v tom bezesporu výrazně pomůže," sdělil Petr Baný, generální ředitel a předseda představenstva Triglav pojišťovny. "Nová podoba našich stránek zaujala kromě klientů také odbornou veřejnost, to nás samozřejmě velmi těší."
Triglav pojišťovna vznikla v roce 2000 z původní Všeobecné pojišťovny, kdy její akcionář, mateřská společnost Zavarovalnica Triglav ze Slovinska, odkoupil 100 % akcií této společnosti. V současné době působí na celém území České republiky.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
23.04.2024 Podle čeho vybírat plechový zahradní domek?
18.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
Okénko investora
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Evropský průmysl zelené energie má problém: Společnosti se stěhují do USA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Trhy střízliví a vedou ruku amerického Fedu ke zpřísnění politiky
Petr Lajsek, Purple Trading
Miroslav Novák, AKCENTA
Spotřebitelská inflace v eurozóně odeznívá, pro služby to však úplně neplatí
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz