Aquapalace vyjíždí s roadshow
Letní kampaň začala v Praze, kde se převážně ve vestibulech metra rozdávají promo materiály s informacemi o největším českém aquaparku. Následovat bude letní roadshow, kdy promotým v průběhu léta navštíví vybrané české kempy a hudební festivaly jako je Mácháč 2010, Hip hop Kemp a Sázava fest. Promo hlídka složená ze dvou hostesek a maskota Aquapalace v podobě hvězdice bude rozdávat také dárky.
"Cílem road show je zvýšit povědomí o největším českém aquaparku. V horkém létě nabízíme nejen skvělé koupání, ale připravujeme také nejrůznější doprovodné akce pro celou rodinu," říká Radek Steinhaizl, ředitel Aquapalace Praha.
V kempech mohou lidé soutěžit a vyhrát drobné dárky, na vybraných letních festivalech se bude soutěžit také o vstupenky do Vodního a Saunového světa v Aquaparku v Čestlicích. Kampaň připravil Aquapalace Praha ve spolupráci s agenturou FilipMédia, PR podporu zajišťuje agentura 4INFO.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři