Popelníky – nový prostor pro reklamu
V Praze vzniká nová síť s venkovním reklamním prostorem. Na zastávkách MHD, u vchodů do budov nebo na pěších zónách se společnosti S-E Holdings zatím podařilo umístit od začátku letošního roku čtyři sta popelníků s prostorem pro reklamu o formátu A4. "Předpokládáme, že nabídka reklamního prostoru by mohla být zajímavá hlavně pro menší firmy, zaváděcí cena za umístění vizuálu s minimální objednávkou padesát kusů je 250 korun za měsíc," říká Robert Nehasil, Business Development Manager společnosti S-E Holdings. "Nejnověji se popelníky objevily v červenci v Praze 4, od dubna jsou rozmístěny v Praze 5 a momentálně jednáme se zástupci městských částí Praha 1 a 10," informuje Nehasil a dodává, že zájem projevují i zástupci nemocnic nebo nákupních center.
Nový reklamní prostor přichází z Velké Británie. V Londýně, kde je nainstalováno několik desítek tisíc identických popelníků, je oblíbený zejména u majitelů restaurací, ve kterých platí od roku 2007 zákaz kouření.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři