Playboy poráží CNN i The Economist
Jak se stane, že Playboy, publikace dlouhodobě balancující na hraně přežití, přeskočí v hodnocení i těžké váhy jako The Economist nebo New York Times? Stalo se, a sice na Facebooku. Uvádí to portál Facebackers, který přináší průběžně aktualizovaná data a statistiky o užívání této sociální sítě. V množství kategorií (podle země, tématu, věku uživatelů) existuje i pořadí žurnalistických webových stránek, na něž uživatelé Facebooku nejčastěji odkazují a jichž jsou "fanoušky".
Výsledky jsou překvapivé, ačkoli Playboy za vedoucí místo vděčí patrně více lidské přirozenosti než marketingové genialitě. Televize CNN, renomovaný The Economist a satirický týdeník The Onion jsou na Facebooku populárnější, než čemu by nasvědčovaly pouhé údaje o návštěvnosti jejich webových stránek, naopak BBC si z tohoto pohledu vede relativně hůře.
Jak si vedou na Facebooku
1.Playboy 1 877 669
2.Google 1 634 019
3.CNN 984 401
4.The Onion 964 140
5.The New York Times 670 253
6.TED 498 794
7.Discovery Channel 464 110
8.The Economist 344 210
9.BBC Radio 1 327 738
10.Flaix FM 159 157
(Zdroj: Facebakers; číslo udává počet „fanoušků“ na sociální síti Facebook)
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři