Bloody Mary musí pryč z metra
Na plakátu nejprve sedí královna Marie (přezdívaná Krvavá Mary – kvůli svému nevybíravému pronásledování anglických protestantů v 16. století) s důstojným výrazem ve tváři na trůně, aby se během několika vteřin proměnila v krvežíznivě vyhlížející zrůdu připomínající zombie.
Plakát, který vytvořila agentura Farm, byl umístěn na několika stanicích londýnského metra. ASA zareagovala na čtyři stížnosti od cestujících v tom smyslu, že proměňující se obraz panovnice může strašit děti skoro stejně jako skutečná Marie své poddané před půl tisíciletím. Asociace proto rozhodla, že reklama musí být odstraněna. Jestli na základě tohoto precedentu budou v Británii nadále povoleny pouze takové strašidelné zámky, které mohou prokázat, že děti nestraší, zprávy neuváděly.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz