Mnoho inzerce, místních novin smrt
„V novinách podobného druhu bývá až 80 procent inzerce,“ říká Ondřej Höppner. „Jsou to tedy často jen rozšířené inzertní servisy, a touto cesto jít nechceme, protože o takové listy lidi rychle ztratí zájem.“
Měsíčníky Malostranské a Staroměstské noviny vycházejí dohromady v nákladu 25 000 výtisků, které jsou zčásti zdarma distribuovány do schránek a zčásti rozdány. Za noviny je také možné dobrovolně zaplatit 20 korun formou sms zprávy. „O noviny je velký zájem,“ říká vydavatel Höppner, „kdyby by náklad dvojnásobný, rozdal by se také.“
Hyperlokální pražské měsíčníky vycházejí s přispěním magistrátu (asi 40 000 kč na vydání jednoho čísla) a inzerce je podle slov vydavatele drží v „mírném plusu“. „To je ale možné jen za předpokladu, že je děláme bez nároku na honorář. Placenou redakci by noviny neutáhly. Alespoň zatím,“ dodává vydavatel Ondřej Höppner, který v minulosti pracoval například jako šéfredaktor bulvárních deníků Aha!, SuperSpy nebo Šíp.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
14.11.2024 Dosáhne Bitcoin 100 000 USD do konce roku?
13.11.2024 Jaké je hlavní využití ekonomického kalendáře?
Okénko investora
Radoslav Jusko, Ronda Invest
Petr Lajsek, Purple Trading
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
S návratem Donalda Trumpa zlato prudce klesá. Trhy zachvátila pozitivní nálada
Miroslav Novák, AKCENTA
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Starbucks v červených číslech: Přinese vize nového generálního ředitele oživení?
Mgr. Timur Barotov, BHS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Portfolio 60/40: Nadčasová strategie pro dlouhodobé investory
Ali Daylami, BITmarkets
Trump vs. Harris: komu majitelé kryptoměn coby voliči dají radši hlas?