Hry – pravidla se mění
Hraní na iPhonech nebo na Facebooku začíná výrobcům herních konzolí vrtat díru pod čarou ponoru. Pařiče schopné hrát 8 hodin nonstop, začínají střídat umírněnější hráči, kterým stačí pětiminutová rychlovka na mobilu.
Zatímco prodej konzole Wii padá volným pádem, Microsoft sází na Kinect, což je kopie Wii vylepšená digitální kamerou. Sony mezitím hodlá finanční díru zacelit pomocí her v 3D. Že je k tomu třeba koupit si za těžké peníze novou televizi, to už firemní stratégy nezajímá. Vše ale nemusí být zase tak úplně ztraceno, protože zakladatel Facebooku hodlá konečně začít vydělávat a první místo, na které mu padlo oko, jsou hry, které na tomto portálu hraje téměř polovina uživatelů. Době hraní zdarma zřejmě brzy odzvoní.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Diverzifikace v době koncentrovaných akciových trhů – výzkum Goldman Sachs
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Za 1. čtvrtletí roku 2024 rozšířila ČNB „zlatý poklad“ o dalších téměř 5 tun
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři