Michal Kašpárek v čele ARBOinteractive
Michal Kašpárek vystřídal ve funkci dosavadního ředitele Macieje Mincera, který se po devíti měsících vrací do polské centrály. Českou pobočku vedl od letošního února, kdy její tehdejší šéf Tomáš Jankůj přešel na jinou pozici v rámci skupiny. Kašpárkovým úkolem bude, jak společnost sdělila, udržet současný růst společnosti, který je oproti roku 2009 vyšší než 40 % a pokračovat v rozšiřování obchodních aktivit a podílet se na zavedení nových produktů a reklamní sítě v druhé polovině letošního roku.
Michal Kašpárek se celý svůj profesní život věnuje reklamě a marketingu. Kariéru zahájil v roce 1994 ve společnosti IP Praha (Arbomedia), působil v mediální agentuře Médea a dále ve společnostech Consumer Data a Schober Direktmarketing, BBA Group a dalších. V posledních letech dělal konzultanta.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz