Kudlanky fandí mobilnímu internetu
Konkrétně 17. května odstartovala další fáze reklamní kampaně propagující internetové tarify mobilního operátora Vodafone, kterou pro tuto firmu připravuje reklamní agentura Young & Rubicam.
Koncept pokračuje ve využití animovaných zvířecích postaviček z plastelíny. Zatímco březnová kampaň představila chameleony, kteří "se už odmítají přizpůsobovat", v současné verzi to jsou kudlanky nábožné. Reklama s nimi odstartovala v televizi a v tisku. "Párek kudlanek jsme zvolili proto, že vtipně ilustruje potřebu internetu v mobilu účtovaného po dnech. Sameček si nemůže být jist, zda internet bude ještě další den potřebovat," řekla Markéta Mze Abdou, senior manažerka pro značku a komunikaci Vodafonu s narážkou na to, že samička kudlanky po milostném aktu samečka většinou sežere. Podle manažerky by měla být služba určena pro ty zákazníky, kteří používají internet v mobilu jen zřídka.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
29.04.2024 Daňové přiznání lidem provětralo peněženky....
26.04.2024 Historie a vývoj vodovodních baterií: Od...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Michal Brothánek, AVANT IS
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz