Nova nevydá ceník product placementu
Takzvaný product placement povoluje zákon o audiovizuálních mediálních službách, který začne platit 1. června. Za úplatu se tak v původních seriálech, filmech, magazínech nebo talk show budou moci objevit konkrétní výrobky nebo značky. Televize Nova již oznámila, že tato forma reklamy u ní vyjde zájemce na statisíce korun.
Nova původně předpokládala, že k product placementu vydá speciální ceník, nakonec od toho ale upustila. Obchodní ředitel Novy Jan Řehák na konferenci PIAF v Praze minulý týden přiblížil strategii Novy před přijetím audiovizuálního zákona, kdy ještě nebyl product placement pro tuzemsko legalizovaný, ale podle evropské směrnice, která byla základem zákona a platí pro všechny členské země EU od loňského prosince, ho televize mohly využívat.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
21.06.2024 Ceny nových iPhonů letí dolů. Teď jsou v…
21.06.2024 Investujte a vybudujte si dodatečný příjem…
Okénko investora
Petr Lajsek, Purple Trading
Slabá koruna a drahé pohonné hmoty letos prodraží dovolenou. Kolik si letos připlatíme?
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Apple se stává první značkou s celosvětovou hodnotou 1 bilion dolarů
Štěpán Křeček, BHS
Ceny v zemědělství dál klesají. Data z České republiky vévodí evropským statistikám
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
Ali Daylami, BITmarkets
Miroslav Novák, AKCENTA
Domácí ekonomika v 1. čtvrtletí vzrostla, ale čekala se trochu lepší čísla