Mimóza Burger Kingu rozechvěla strážce práv dětí
Snaha Burger Kingu posunout se na žebříčku kvality mezi fastfoodovými řetězci o kus výše narazila na nečekanou překážku: protesty skupin bijících se za práva dětí. Aktivisté se obávají, že Burger King ohrozí výchovu amerických ratolestí prodejem nápoje složeného z pomerančového džusu a limonády Sprite.
Problém je v tom, že drink nese název Mimóza, jenž běžně označuje směs sektu a džusu. "Dětem to v útlém věku normalizuje představu, že pít je v pořádku," nechala se slyšet autorka jednoho z protestů, Michele Simonová z Marin Institute (organizace, jež se takovými věcmi zabývá). "Je nevhodné, aby fastfoody prodávaly nápoje, které napodobují pití alkoholu," přidala se Susan Linnová z Kampaně za dětství bez komerce. Burger King zachoval v prvních dnech klid a na útoky oficiálně nereagoval.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz