Kupony na vás "vykecají" kdeco
Tato forma slev je stále populárnější, ať už jde o kupony vytištěné z internetu nebo poslané na mobilní telefon. V poslední době se ale objevují elektronické kupony nového typu, které mají ve svém čárkovém kódu o zákazníkovi nečekané množství informací, od emailové adresy až po informace z Facebooku. Dalšími marketingově důležitými informacemi jsou potom klíčová slova, které byly k nalezení kuponu použity.
Pokud potom zkusíme s kuponem třeba koupit sako, obchodník z klasického či čárkového kódu zjistí, jestli jsme hledali sako od Bosse nebo nějaké podřadnější firmy. Nové kupony plné osobních informací připravuje pro stovky nejrůznějších firem společnost RevTrax, která pak pomocí dalších prostředníků umožňuje firmám prohlížet rozsáhlé databáze plné informací o zákaznících. RevTrax se vyhýbá žalobám na ochranu soukromí tím, že propojení databáze a kupónu může udělat jen prodávající firma. A tak stejně jako na internetu, soukromí dnes neexistuje ani tehdy, jestliže chceme v obchodě slevu.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
30.04.2024 Tesla po špatných výsledcích roste, Meta po...
Okénko investora
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Mgr. Timur Barotov, BHS
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz