Sociální média vládnou všem
Společnost Nielsen Online provedla výzkum mezi 1700 americkými uživateli internetu – výsledkem je zjištění, že 73% se aktivně zapojuje do práce se sociálními médii alespoň jednou týdně. „Zapojení“ je zde definováno jako čtení blogu, návštěva komunitní sítě nebo čtení diskusí.
Podle výzkumu je tedy v USA zapojeno do sociálních médií okolo 127 milionu uživatelů.
Nejatraktivnější je samozřejmě Facebook, který se už v popularitě přiblížil klasickým mediálním kanálům. 47 procent online populace je na Facebooku denně, přitom na televizi se dívá sice 55%, ale pouze 37% poslouchá rádio a 22% čte denně noviny. Každý den hraje online hry 32,7 milionu Američanů, což je stejně jako čtenářů novin a dvojnásobek čtenářů časopisů. Twitter je neustále okrajová aktivita pro malou část populace – sám Twitter sice uvádí 105 milionu registrovaných uživatelů, ale pouze 11,4 miliónu z nich jej používá denně. Sociální média sleduje stejné množství mužů i žen – s tím, že ženy více blogují a muži více sledují video. Pouze 11% uživatelů denně čte blogy.
Poslední zprávy z rubriky Marketing a média:
Přečtěte si také:
Prezentace
06.05.2024 Distributoři EG.D a Bayernwerk spustili projekt...
02.05.2024 SCHLIEGER loni zaznamenal čtyřnásobný nárůst...
Okénko investora
Mgr. Timur Barotov, BHS
Nejdůležitejší body z letošního sjezdu akcionářů Berkshire Hathaway
Jakub Petruška, Zlaťáky.cz
První měsíc 2. čtvrtletí je za námi a zlato si stále udržuje solidní pozice nad 2 300 USD / Oz
Olívia Lacenová, Wonderinterest Trading Ltd.
Jak globální oteplování zatěžuje světové odvodňovací systémy?
Miroslav Novák, AKCENTA
Michal Brothánek, AVANT IS
Petr Lajsek, Purple Trading
Ali Daylami, BITmarkets
Jiří Cimpel, Cimpel & Partneři